ماسک هیدروژلی یا ماسک لاتکسی
ماسک هیدروژلی یا ماسک لاتکسی

داشتن پوست صاف و زیبا یکی از مهم ترین شاخصه های زیبایی به حساب میآید. ازاین رو همه ما پوست زیبا و صاف را دوس داریم و برای زیبایی پوستمان تلاش می‌کنیم.

از این رو بازار محصولات پوستی در سالهای اخیر به شدت داغ شده است و هر روز با تنوع محصولات رو برو هستیم.

حتما تا به حال نام ماسکهای هیدروژلی یا ماسکهای لاتکسی به گوشتان خورده است.

ماسک هیدروژلی یا ماسک لاتکسی؛ کدام بهتر است؟

بسیاری از افراد ماسکهای هیدروژلی را با ماسک لاتکسی اشتباه میگیرند. حالا در این مقاله می خواهیم تفاوت ماسکهای لاتکسی با ماسکهای هیدروژلی را بررسی کنیم. دانستن تفاوت این ماسکها برای همه، مخصوصا فیشال کاران بسیار کاربردیست و نوع کارشان روی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا با معرفی هرکدام از ماسکها به صورت جداگانه به مشخصات آنها می‌پردازیم و در آخر به نتیجه گیری کاملی از بررسی این ۲ ماسک می‌پردازیم:

ماسک هیدروژلی چیست ؟ 

یکی از محصولات بروز که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ماسکهای هیدروژلی می‌باشد. ماسکهای هیدروژلی یکی از بهترین محصولات برتر به عنوان ماسکهای پوستی هستند که هم برای زیبایی وهم برای استفاده درمانی استفاده میشوند. این ماسکها در سالنهای زیبایی به عنوان ماسک خاص یا ماسک وی آی پی استفاده میشوند.

زیرا که همان طور که گفتیم خاصیتهای درمانی شگفت انگیزی را نیز با خود دارند.

از این رو ماسکهای هیدروژلی از لحاظ قیمت با حجم یکسان هم نسبت به دیگر ماسکها مانند ماسک لاتکسی، قیمت دوبرابر یا بیشتری دارند.

ماسکهای هیدروژلی برای پوست تمامی نقاط بدن مورد استفاده است: از جمله پوست صورت، گردن، دکلته، شکم، پاها، ناحیه بیکینی و….

خاصیت ماسک هیدروژلی

ماسک هیدروژلی علاوه بر لایه برداری شامل خواص دیگری مانند آبرسانی پوست، لیفت و سفت کردن پوست، رفع و کوچک کردن منافذ باز پوست، رفع چین و چروکهای نازک پوست میشود.

ماسک-هیدروژلی-چیست-؟ 

ماسک لاتکسی چیست ؟

حتما نام این ماسک را بارها شنیده اید؛ یکی دیگر از ماسکهای معروف و پرکاربرد سالنهای زیبایی پوست، ماسک لاتکسی نام دارد.

ماسک لاتکسی یکی از پراستفاده ترین ماسکهای مناسب پوست صورت می‌باشد که عملکرد زیبایی پوست را دارد. برعکس ماسکهای هیدروژلی که استفاده درمانی هم دارند، این ماسکها برای استفاده های درمانی به کار برده نمیشوند.

خاصیت ماسک لاتکسی

ماسکهای لاتکسی بیشتر مناسب پوستهای چرب و جوشدار هستند و به هیچ وجه نباید برای پوستهای خشک استفاده گردد.

ماسک لاتکسی از ماهیتی چسبناک و کششی ساخته شده و در هنگام برداشتن این ماسک از سطح پوست صورت با حالت چسبندگی ولاتکس مانندی از سطح پوست جدا می‌شود و با لایه برداری از سطح پوست، لایه های شاخی، جوش ها و… را از پوست جدا میکند و کار خود را انجام میدهد.

تفاوت ماسک هیدروژلی با ماسک لاتکسی

حالا که به معرفی هر دو ماسک پرداختیم اینجا می‌خواهیم به شناخت تفاوتهای این دو نوع ماسک بپردازیم :

ماسک هیدروژلی با ماسک لاتکسی در کنار وجه مشابهشان تفاوتهای اصولی با یکدیگر دارند، که در ادامه به تفاوت‌ها و مقایسه این دو نوع از ماسکهای پوستی جذاب خواهیم پرداخت.

به جرات می‌توان گفت که هیچ ماسکی اعم از آنزیمی، لاتکسی، حبابی و غیره از لحاظ نتیجه کار، حس خوشایند موقع استفاده و بعد از آن، در حد ماسک‌های هیدروژلی نیست.

 

در نظرسنجی هایی که از استفاده کنندگان به عمل آمده : احساس خنکی و سبکی را بلافاصله بعد از استفاده از این ماسک هیدروژلی را گزارش کرده اند.

از دیگر تفاوتهای ماسک هیدروژلی با ماسک لاتکسی در فرمولاسیون ترکیب و ساخت این محصولات میباشد.

به طوری که ماسکهای هیدروژلی علاوه بر پلی ونیل‌ها حاوی مقدار زیادی از ویتامین، آب، آمینو اسید، پروتئین و غیره نیز هستند.

در صورتی که ماسک لاتکسی فقط از ترکیبات پلی ونیل، الکل و یا پلی ونیل استات تشکیل شده و فاقد آب و مواد مناسب دیگر است.

تفاوت-ماسک-هیدروژلی-با-ماسک-لاتکسی

خرید ماسک هیدروژلی استیمکس

ماسکهای هیدروژلی در انواع مختلف و با رایحه های مختلف قرار دارند.

یک نمونه از ماسکهای هیدروژلی معروف که امروزه بسیار پر فروش است و محصول شماره یک فیشیال کاران است ماسک هیدروژلی استیمکس است که ساخت کشور آمریکا بوده و در بسته های ۵۵۰ گرمی تولید شده است.

برای خرید ماسک هیدروژلی میتوانید در این لینک انواع ماسکهای هیدروژلی برند استیمکس آمریکا را مشاهده کنید.

ماسک‌های هیدروژلی بعد از مخلوط شدن با آب حالت ژله ای مانند به خود می‌گیرند و پس از خشک شدن بر روی صورت به حالت قالبی در می‌آیند. که به راحتی می‌توان آن‌ها را از روی پوست جدا کرد.

ماسک هیدروژلی هنگامی که بر روی پوست قرار می‌گیرند، از حالت ژله ای به صورت نسبتا چسبناکی در می‌آیند و به خوبی روی پوست می‌نشینند.

محصولات-استیمکس-امریکا

بیشتر از محصولات جدید ما میتوانید آدرس اینستاگرام holooskin را دنبال کنید.